<3

Här är ett inlägg för dig Karin!

Hm.. ja du vad kan jag säga om dig din nöt... finns mycket o säga..

Du har alltid varit en pålitlig bra vän till mig, du ställer alltid upp när jag behöver dig occh stöttar mig när jag har det som värst. Du får mig att må bra hur jag än mått innan. Du lyssnar på mig oavsett vad jag har och säga och har alltid något vettigt att säga om det. Du känner mig bättre än någon annan och
det känns underbart att ha dig som en vän för det finns ingen annan som dig. Och allt jag kan säga är Tack för allt du gjort för mig.
Vill aldrig förlora en sådan bra vän som dig. Älskar dig sötaste Karin.








(varsego)

pussOkram


Kommentarer
Postat av: karin

BEBIS I LOVE YOU

2010-10-24 @ 12:54:31
URL: http://aanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0