Tråk söndag !

Tja , glömde skriva igår för att jag kom hem så sent! , det blev filmkväll hemma hos Evelyn med Karin.. det var fan härligt asso, en drama (karin -.-) och en skräck (sonia :D)  Tårar och rysningar hela kvällen!,  men först så var jag och Karin i handen och skulle hyra filmerna men då så har vi såklart för lite pengar (SÖG) men sen efter ett tag av letande.. så hitta vi en 50 lapp! ... i min plånbok *host* .. f to the ail >_> men iaf! då hyrde vi filmerna iaf och mös hemma hos Evelyn till ungefär klockan 11 (och käka mumsig mat såklart) :3 , men men jag har käkat frukost nu och ska snart upp till Alexandra och chilla lite.. och min stackars moder börjar friskna till också , det var ju bra! aja hörs ikväll , here comes pictures!

pussOkram

Gårdangens outfit till handen i skit vädret!

Karin och Sonia på bussen (:

Karin och Evy hemma hos Evy

Filmerna vi hyrde ''Allt för min syster'' och ''Orphan''

Min frukost för dagen!

Christina Aguilera - Not myself tonight ( if you dont like it then fuck you! )


Kommentarer
Postat av: Anonym

coolt :D med på bild !

2010-05-11 @ 14:51:46
URL: http://aanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0