Stan! .. och trött

Halloj idag har jag varit i stan och kollat lite med Jenh! Jag hittade en väska! PERFECT :D .. så nu är jag full av glädje, (tjejgrej) Aja, käkade lite och dampade lite som vanligt. Jenh köpte bara mat inget mer.. men vi kollade lite tungpiercingar till henne, det var ju.. öh , intressant *-* , sen så kom jag hem..spelade lite kort med Nina (min kära syster som gästbloggade tidigare) .. men NU så bloggar jag , lite bilder och videos från dagen! :D

pussOkram

Jenh på tåget tillbaka från stan!

Nina när hon förlora på kort..HAHA

Min NYA VÄSKA!

Min NYA väska igen!

Ronja och Jag i skol toaletten



Video när jag blev surig på att mamma trodde jag inte var i stan..och inte med Jenh!


Video från ENGELSKAN på skolan , jag och Blerta.. HAHA


Kommentarer
Postat av: Nina

Sonia!! jag sa att du inte fick visa den till någon :$

2010-05-08 @ 08:50:38
URL: http://ensunshinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0