Wohoo.. söndag, men lov!

Hejsan! Blev inget hejdå-godnatt inläggg, hade inte tid! busy girl ;D
men idag har jag varit i stan med min käraste vän Sandra Mickos Jansen vi hade skit kul köpte lite snyggt oxå! (bilder nedan)  
trevligt var det igår oxå på Ninas födelsedagsfest :) ANYWAY! Snart ska jag kolla på Sherlock Holmes med min Vati (far),Mutti(mor) och Nina(apa..syster)
så vi hörs nog senare eller imorrn alla folk (host ''alla'')

pussOkram

Tårtan (gjord av Nina)

Bikini från H&M
49:- överdel
49:- underdel


Topp från H&M
129:-

Smink från KICKS
100:- MaxFactor puder | 42 deep beige
79.50:- Volume Mascara loreal | Total Black

Sherlock Holmes - Offical Trailer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0