Shuu !

Hejsan alla glada , orkade inte blogga igår.. -.- men idag så fick jag den lusten! :D
men igår var jag iaf med Jenpen vi var i farsta och jag köpte ett par skitsnyggaaaaa shorts (palla bild vrf ska ni bry er) blinkblink! , men iaf idag har jag varit på bio men henne. Vi kollde på ''I min vildaste fantasi'' hon sov över igår och ska sova här nu idag också :D , men imorgon ska jag dra till Alby och träffa Jocke (a)
lite bilder här iaf ha det gött  Godnatt!

pussOkram

S' , saiijk bild >_>'

Jennifer min baby http://craazi.blogg.se

Där är iaf mina nya shorts.. hehe :$

(hitta inte trailern men här är en låt iaf)
Airplanes - b.o.b ft Eminem , Haley Williams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0