Shoppiiiing!

Hejsansvejsan! :D idag har jag varit i Nacka Centrum med min familj och shoppat. Det har varit en varm och härlig dag så jag passade på att sola också, så brun är jag! , just nu sitter jag här och ska blogga snabbt så jag kan fortsätta prata i telefon med min älskling .. så lite kotfattat då

12.00 - vaknade
12.10 - år frukost
13.00 - åkte och sola
14.00 - böt om 
15.00 - åkte mot nacka med familjen
16.00 - framme i Nacka Centrum
16.00 - 20.00 - SHOPPADE!
20.30 - handlade på Ica
21.00 - Hemma och pratade med min älskling

(bilder + 1 låt )

GODNATT! pussOkram (älskardejJocke)


örhängen
H&M 10:-

klänning
Mango  99:-

shorts
BikBok - 69:-

leggings
BikBok - 69:-

klänning
Ginatricot - 74.50:-

kofta
BikBok - 79:-

Alejandro (ladygaga) - Afrojack remix (lyssna hela det blir bättre i mitten!) :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0