Shölölöh!

Hajsan! så nu är jag hemma. Jag och Alexandra drog till handen en snabbis och fikade då jag också köpte en NY midjekjol (bildnedan)
AJA! , ganska arg vid tillfället för att jag blir anklagad för något jag inte gjort och det gör mig faktist..skit förbannad, över att jag också står och säger till människan att jag inte gjort något men att människan står och skriker och käftar emot gör mej bara ännu argare. Hatar ni inte också sånt? När man blir anklagad och hatad för en liten skitgrej som man inte gjort? :) .. förjävligt är det rätta ordet för det -.-.. mm, men men! , Här är lite bilder och .. kanske slänger in en låt (:

pussOkram

Öh.. dagens outfit! (jagibikboksprovrum)

Midjeklol
Bikbok 99 :-

Alexandra.  ♥

Jaaag !

Jag hemma (justnu)

JayKay - Princess


Swischa förbi - Lorentz ft Sakarias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0