MIDSUMMER!

Glad midsommar alla glada :D !
Såå, idag har jag vaknat tidigt tidigt tidigt och ddragit till min kusins affär för att hitta klänning till bröllopet  (bidlernakommerimorrn) sedan åkte vi fort tillbaka hem för att byta om inför firandet av Midsommar som firades hemma hos min kusin. Jaja det var släkten och vi hade trevligt, kanske lite mer info imorrn, här är bilder från dagen. Enjoy, och eftter stirrandet på min underbart vackra familj och släkt (inklusive mig) så önskar jag er en god natt!

 

pussOkram


Jag och Syster

Jag och kusin Joy

Joy och Nina

Min midsommar outfit :D

Mina kära kusiner

Coola kusinen Damon

Grymmaste kusinen Ali ( som kommit från iran igår faktist! )

HAHA!

cooling !

MAMI 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0